اللهم صل علی محمد و آل محمد

ابزار وبلاگ

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

شراب روحانی
شراب روحانی
ساقیا بده جامی زان شراب روحانی تا دمی بیاسایم زین حجاب جسمانی
آنگاه که جرعه ای نوشیدم جمعه 7 تير 1392برچسب:, حقیر فریاد |


دلم را به جرعه ای از زلال چشمانت میبازم!

آرزوهای دور و درازم را به تبسمی شیرین بر لبانت وا مینهم!

گوش جانم را به ترنم خوش آهنگ کلامت میسپارم!

نگاهم را به رد پایت بر روی تن خشک برگها میلغزانم!

آخرین توانم را در گلویم جمع میکنم و فریادت میزنم

اما هر چه میکنم کلمات از دهانم خارج نمیشوند

من درون خودم زندانیم..

خودم قفسی ساخته ام از خودم برای خودم...

تو را رها میبینم که میگذری...

من بالهای زخمیم را به اشک میشویم و منتظر میمانم که برگردی.

برمیگردی؟

ای روزهای رفته در خواب غفلت

ای لحظه های گذشته در بیخودی

.

.

.

اما افسوس....

که آب رفته به جوی نیاید...



نظرات شما عزیزان:

تبا
ساعت23:10---26 تير 1392
سلام خدمت رسیدم تا بابت وبلاگ خوبتون تبریک بگم
امیدوارم با تبادل لینکها بر بنده منت بگذارید
دوستدار دوستان خدا


solaleh20
ساعت14:51---11 تير 1392
خدتون بهترین جواابو دادین: آب رفته به جوی باز نمی گردد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.